Atelier
Toate produsele Tanna sunt realizate in atelierul propriu, din piele naturala, de diferite texturi si grosimi, dupa modele create de catre noi.Produsele se lucreaza manual, in serii foarte mici sau editii limitate.
Orice produs se poate realiza din nou , chiar si dupa epuizarea unei anumite culori din stoc.In situatia in care nu mai avem stoc de material din culoarea comandata de catre dvs,va aducem la cunostinta acest aspect, oferindu-va alternative de materiale avand culori asemanatoare.
Tanna NU GARANTEAZA stocul pentru toate produsele care apar prezentate pe site.
Personalizarea produselor
Orice produs poate fi personalizat prin schimbarea culorii sau a accesoriilor, insa nu prin modificarea dimensiunilor, care sunt standard.Atunci cand doriti sa comandati un produs personalizat, va rugam sa va asigurati ca ati inteles termenii si conditile de retur legate de aceste produse personalizate.
Nici un produs personalizat nu poate fi returnat.
Intretinerea produselor din piele naturala
Produsele din piele naturala se pot curata cu un servetel umed, in functie de textura pielii.Nu se expun direct la soare pe termen indelungat, culoarea se poate modifica.Nu se foloseste in procesul de curatare acetona sau alti solventi.Nu pulverizati parfum pe pielea naturala, se poate pata.NU folositi solutie de dezinfectare, aceasta poate cauza pete asupra produsului.
Nu supraincarcati geanta, deoarece se poate deforma sau se pot defecta accesorile metalice(carabine rupte, sistem de inchidere rupt, cusaturi descusute)
Pentru accesorile metalice, va rugam sa va asigurati ca ati inteles cum functioneaza inainte de a utiliza produsul.
Garantia
Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea conditilor de intretinere si folosire prezentate mai sus.Deteriorari precum pete, rupturi, zgarieturi, accesorii smulse produse de catre client ca urmare a utilizarii necorespunzatoare, nu sunt acoperite de garantie.Interventile neautorizate asupra produsului duc la pierderea garantiei.
Perioada de garantie comerciala este de 30 zile.
Tanna isi respecta clientii si orice solicitare de reparatie (in afara garantiei sau in perioada de garantie) o vom face intr-o perioada rezonabila de timp(aprox 10-15 zile lucratoare) de la momentul receptionarii in atelier.Pentru a ajunge produsul la noi, va rugam sa ne scrieti un mail la hello@tanna.ro si ulterior va contactam pentru clarificarea situatiei.